Theodor har blitt ungdom Hurra

Categories Blogg

Theodor er mitt første lånte barnebarn, jeg har kjent han siden han vare en liten spire i mors mage. Tenk han har blitt 13 år og tenåring. Det var den 26 januar han hadde bursdag, så vi får rope et ekstra HURRA for han i dag også. Han er en livlig gutt som er veldig glad i å spille på nettspill, som de fleste på hans alder. Han er en pratsom morsom og omtenksom ungdom.

 

 

 

 

Fra 6 årsdagen hans

I sunnhetens navn hadde de laget fruktfat som bursdags kake, men det tror jeg ikke hjalp, for han er usedvanlig glad i alt som er søtt.

Jeg hadde et bursdagsmiddag til de, for jeg syntes det var så gøy, og da lagde jeg potettog, det kan du se HER

Og her er han 8 år, tiden fyker avgårde, og jeg hadde laget gullerotkake til han HER

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#theodor #bonus #famile #barnebarn #Bursdagmat #bursdagsbarn #sunn #barnebursdag #Gøy #morsmiddag #middagstisps #glutenfritt #melkefritt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *