Takknemlighet

Categories Blogg

I går var en ekstrem tung dag, og slik er det noen ganger. Og dette har vært en av de tøffeste sommeren jeg har hatt i hele mitt liv. Men jeg har kommet ut av den med vette i behold, i alle fall sånn omtrent 😂

I denne tiden har jeg brukt masse tid med å jobbe med teknikkene fra unique mind, og brukt avspenningsøvelser flere ganger for dagen. I tillegg så har jeg fått healing fra Lillasjel, Mariann Sæther Tolke og Siris hjertekammer, Siri Rød. Uten dette hadde nok jeg ikke klart å komme meg igjennom alt dette. Jeg er full av takknemlighet for denne hjelpen jeg har fått.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Takknemlighet #Morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *