Last Updated:

Mangt skal vi mestre, mangt skal vi møte…..

Categories Blogg
God morgen til hver og en av dere, det er ikke hverdagskost at jeg lager blogg før kl.  7.00 om morgningen, jeg har ikke sovet så mange minutter i natt å har hatt tid å tenke.
Hver dag står vi opp vi som kan det, og møter dagen på en eller annen måte, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg kan akkurat det. Takknemmelighet er ikke mange av oss som klarer  å være det for det meste. Men jeg må trekke frem en fantastisk kvinne som gjør det, selv om dagene nok ikke alltid bare er gode, og dette er Siri Rød, hun er healer og medium og har siden “Siris hjertekammer på fb. Et mer positivt og hjertevarmt menneske skal man lete lenge etter, selv om hun har sine utfordringer. Jeg kunne ønske jeg hadde bare en halv promille av denne fine sjelen hennes.
Hun kan sikkert skrive under på denne sangen av Erik Bye. Den er av det fineste tekstene jeg vet om av Norsk musikk, og han som det fleste av oss andre, strevde nok litt med å holde hode over vannet til tider.
Nyt dagen i dag, og forsøk å se en fin og god ting, det gjør jeg. Jeg er veldig takknemlig for at dere liker å lese hva jeg skriver. 💕
Her er teksten av Erik Bye, ta den inn og nyt den
Kom og lytt til lyset når det gryr av dagsolen løfter sin trompet mot munnenLytt til hvite sommerfuglers vingeslagDenne dag kan bli vår beste dag
Stien som vi gikk i går er like nyhemmelig som ved vårt første morgengryMangt skal vi møte og mangt skal vi mestreDagen i dag den kan bli vår beste dag
Kom og lytt til dypet når vi ror mot landHør maneten stemmer sine strengerLøfterik er tonen i et fiskevakDenne dag kan bli vår beste dag
Fjorden vår er like ny og blå og blankBlikket ditt er fritt og ryggen like rankMangt skal vi møte og mangt skal vi mestreDagen i dag den kan bli vår beste dag
Kjære lytt til mørket når vår dag er gåttNatten nynner over fjærne åserMangt har dagen skjenket oss i stort og småttmer kan hende enn vi har forstått
Månen over tun og tak er like nymen tier stille om vårt neste morgengryMangt skal vi møte og mangt skal vi mestreDagen i morgen skal bli vår beste dag
Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER
#mangtskalvimøtemangtskalvimestre #morsmiddag
2 kommentarer

2 thoughts on “Mangt skal vi mestre, mangt skal vi møte…..

  1. Mangt skal vi møte og mangt skal vi mestre <3

    God morgen! Tusen takk for et fint innlegg.

    Lag deg en fin fin tirsdag der du er 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *