Laks/ørret i folie på grillen, bål eller i ovnen.

Categories Alle oppskrifter, Fiskeretter

De er bare nydelig fint og varmt i Bergen, og det fortjener vi virkelig. Jeg har brukt grillen mer på disse dagene en jeg har gjort i hele fjord, og i år til sammen disse dagene. Det sier vel mer om hvor lite jeg har laget mat på grill. Med slike strømprisene er for tiden er jeg sjeleglad for dette fine gode været, da behøver man ikke bruke så mye strøm på verken det ene eller det andre.

Dagens middag  er ingen  revelasjon innen matlagingen, heller bare en påminnelse om hvor godt og enkelt det er å ta med på tur, eller at alle kan lage sin egen pakke til middagen, med det innholdet man liker best, og alle er med på middagslagingen.

 

Jeg hadde en liten kokt potet i kjøleskapet, den la jeg i bunnen, så hadde jeg litt blomkål, gresskar, sopp og fisk. Jeg hadde salt og pepper på, så en god klatt smør og gressløk, før jeg knyttet godt igjen, og la den på grillen. Den ble overaskende fort ferdig, og jeg hadde en klatt laktosefri rømme på.

Men her kan man bruke akkurat det man liker og har i huset.

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Pågrillen #påbål #turmat #matfrabunnen  #Smakfull #middag #middagstips #morsmiddag #glutenfri #melkefri #matfrabunnen #hjemmelaget #middagihelhelgen #helemiddag #helgekos#Politikerehvorerdere #Politikerforakt #sykestrømpriser #sparstrøm

2 kommentarer

2 thoughts on “Laks/ørret i folie på grillen, bål eller i ovnen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *