Tagliatelle med brokkolipesto(uten ost) og chorizo

Categories Blogg, Diverse retter, Minus melkeprodukter, På sparebluss, Pasta, Tips til restemiddag

Tagliatelle med brokkolipesto(uten ost) og chorizo pølse bør prøves, det smakte meg fortreffelig. Den tar ikke lenger tid å lage en pastaen koker. Det er ikke noe i veien for å ha den helt vegetar, da bør man ha i litt mer grønnsaker, det kan også brukes bacon/kalkunbacon, pølse, skinke osv. Grunnen til at dette ble dagens middag var for jeg hadde så lyst på pasta, og jeg hadde brokkolipesto som burde spises opp, og det enste jeg hadde som passet til  var chorizo pølse.

Brokkolipestoen finner du HER

Tagliatelle eller annen pasta

chorizo pølse

Litt gul og rød paprika for fargen sin skyld, men det kan kuttes ut

Ønsker man å ha parmesan eller annen ost på så gjør man det.

 

Slik gjorde jeg det:

Sett pastaen på kok etter anvisning på pakken. Lag brokkolipestoen HER

Ønsker du å bruke paprika så skjærer man opp biter. Når pastaen er kokt siler man av vannet, har i paprika og pestoen, rører om og middagen er ferdig.

 

 

#Pasta #brokkoli #brokkolipesto #Tagliatelle #chorizo #pølse #pesto #Mat #fra #bunnen #Hjemmelaget #naturlig #glutenfrtitt #melkefritt  #glutenfri #laktosefri  #smak  #Godt #enkelt #kjapt #middag #middagstips #meatfree #Sunt #oppskrift  #morsmiddag #blogg #matblogg #uten #gluten #gluten #melkeprodukter #Laktosefritt #Vegetar #fri #for

2 kommentarer

2 thoughts on “Tagliatelle med brokkolipesto(uten ost) og chorizo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *