Stolpejakt rundt Tranevannet

Categories Blogg, Ut på tur

Jeg var ikke bare rundt Tranevannet, men det er der jeg har tatt bilder. Det var så artig at de hadde satt opp skilt med diverse øvelser rundt hele vannet. Det er bare noen utvalgte, for det var mange flere. Tranevannet ligger oppe med Slåtthaughallen, der er det lett å parkere om man kjører, og ikke så langt å gå fra Skoldskiftet. Jeg gikk fra Osveien med undergangen, da kom jeg rett ned på vannet. En nydelig liten rundtur, og mange løpte rundt flere runder eller gikk, det var skikkelig folksomt. Jeg svimet av gårde og de første stolpene hadde jeg ikke på dataen, så jeg måtte registrere de på nytt he he. Ja ja sån kan det gå når man er et surrehove. Men en kjempefin tur der det faktisk var opplett. Her kan alle gå, for det er fin gangvei rundt hele vannet, og det er nokså flatt. Har du ikke vært der, så ta en tur å gå der, nydelig turtereng.

 

 

 

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

Tur #stolpejakt #Utinaturen #Gåtur #Tranevannet #Komiform #Morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *