Pinnekjøtt med kålrotstappe

Categories Alle oppskrifter, Kjøttretter

I dag har jeg virkelig vært knallheldig, en venninne som også heter Randi inviterte meg på pinnekjøtt. Normalt sett så spiser jeg bare pinnekjøtt på julaften og noen ganger på nyttårsaften, men jeg er ikke vanskelig å be andre dager heller 😁. Pinnekjøttet og tilbehøret var aldeles nydelig, og hun hadde pyntet et utrolig koselig og nydelig påskebord. Og som ikke dette skulle være mer en nok så hadde hun jammen kjøpt laktosefri is, hermetiserte fersken og Daim kake. Regner med dere forstår at jeg rullet hjem igjen, nå trenger jeg ikke spise mer denne uken 🤣.

Oppskrift på pinnekjøtt med tilbehør finner du HER

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#pinnekjøtt #påskemat #hjemmelaget #matfrabunnen #julemat #Middagstips #Morsmiddag #kålrotstappe #Kålerabistappe

4 kommentarer

4 thoughts on “Pinnekjøtt med kålrotstappe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *