Last Updated:

Stolpejakt Løvstakken, Melkeplassen og Løvstien

Categories Blogg

Løvstaken

Jeg har vært på stolpejakt på  Løvstakken på stolpejakt før i år, men de var fra Fjøsanger HER.

Hanne Lise og jeg skulle egentlig gå en helt annen tur, men på grunn av sauesanking i fjellet ble vi bed om å gå et annet sted, og selvfølgelig respekterte vi dette. Da ble det en impuls tur og ingen av oss hadde satt oss inn i hvor vi skulle gå, så vi gikk litt på lykke å fromme, noe som ikke er en god taktikk, men da tar vi alt som det kommer. Vi  vandret opp den vanlige veien fra Solheimsveien, og det var selvfølgelig ikke  helt rett, men vi fant en stolpe på Strandafjellet, og der hadde ingen av oss gått før.

Vi fant ut at Jesus lever, og det er jo godt å vite. Og siden vi allerede var på ville veier, gikk vi like godt opp på Løvstakkens topp, der fikk Hanne Lise tatt de stolpene som var der oppe.

Så gikk vi ned mot Melkeplassen, og heldigvis var det den veien som ikke var for bratt for de er ikke jeg noe glad i. Vi fant noen stolper på veien ned, og ente til slutt på Melkeplassen i Løvstien. Hanne Lise gikk til Laksevåg og jeg fulgte Løvstien til Solheimsviken igjen.

Det var sol og varmt, så det var en fantastisk tur selv om vi gikk på måfå, men det betyr veldig lite når vi har er ute i guds frie natur.

Bildene er som vanlig hulter til bulter.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#stolpejakt #stolpejaktbergenvest#stolpejaktløvstakken #stopejaktfjøsanger #Tur #ut #utidetfri #morsmiddag #fjelltoppjakten

5 kommentarer

5 thoughts on “Stolpejakt Løvstakken, Melkeplassen og Løvstien

  1. Jesus lever i beste velgående. Jeg traff han i sommer, på et bilversksted i Malaga hvor han jobber. Ser ut som dere hadde en flott tur, og utsikten fra toppen var super! 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *