Last Updated:

Stolpejakt fra Sandven Orretua og vår første sorte stolpe i år

Categories Blogg, Ut på tur

Hanne Lise har begynt å gå stolpejakt så nå kan vi gå sammen når det passer slik, å det er så utrolig koselig, så heldige meg som nå har noen å gå med av og til. Turen som begynner på Sandven ved Kaland skole begynner helt i veien, og ser ut man må gå igjennom en hage for å komme videre, men heldigvis gikk den utenfor hagen. Det var bratt, masse skog og veldig bløtt, så her bør man ha gode sko. For orden skyld bildene er ikke kronologisk. De var ikke mange folk å se, faktisk traff vi kun på kun en hyggelig mann på turen, men det holder det.

Hanne Lise fikk også tatt to topper på  fjelltoppjakten, siden dette er mitt område så har jeg vært der før. De fleste stolpene var veldig enkel å finne, men stolpe 82 og 83 bør tas samtidig  som man er med stolpe 71 ellers må man gå helt på toppen igjen når man nesten er nede, er min anbefaling. Vi brukte rundt 4 timer på turen, og det ble en ekstra time på å gå opp og ned  igjen på de stolpene 82, 83 og 84. Men det er deilig å være ute, og man har bare godt av å gå, så det var en herlig tur, og vi fikk den første sorte stolpen denne sesongen, knallgøy.

 

 

 

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#stolpejakt #stolpejaktbergensør #stolpejaktkaland #stopejaktsandven #Tur #ut #utidetfri #morsmiddag #fjelltoppjakten

2 kommentarer

2 thoughts on “Stolpejakt fra Sandven Orretua og vår første sorte stolpe i år

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *