Steikt torsk med Rosépepper og Hollandaise saus

Categories Fiskeretter

Eller skal jeg si Holandeise saus med tosk 😜. Jeg bare elsker smørsauser, når jeg kan kneke poteter og saus er jeg i himmelen. Mange mener det er uforskammet å gjøre nettopp det, men om jeg ikke får kongelige på besøk kommer jeg til å fortsette med det. Det er ikke så ofte jeg kjøper ferdige sauser eller ferdigmat helt generelt, men da jeg fant den ferdige sausen til halv pris slo jeg til. Om man vil lage den selv finner du oppskrift HER

Fisken steikte jeg noen minutter på begge sider med salt(fisk trenger en god del salt), og da den var ferdig steikt hadde jeg på Rosépepper.

Selv om det ikke var noen koneglige her i dag så var middagen helt kongelig Prince on Samsung One UI 1.0

4 kommentarer

4 thoughts on “Steikt torsk med Rosépepper og Hollandaise saus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *