Skrubbsulten pizza

Categories I ovnen

Noen dager blir mer travel en andre, og i dag har det vært en travel dag. Faktisk så travel at jeg kun hadde spist frokost før jeg kom hjem å kunne hive i meg mat. Alle som kjenner meg vet at jeg må ha mat hver tredje-fjerde time, uten blir jeg helt utenfor. Men noen dager blir det bare ikke slik, og da var det bare å finne på noe lynkjapt, og det ble denne pizzaen av det jeg hadde i kjøpleskapet.

1 ferdig glutenfri pizzabunn

Selbu Blå

Tomater

Kalkun skinke (pålegg)

Ruccola

Ferk oregano

Alt utenom salaten og oreganoen ble lagt på pizzabunnen og steikt på 200 grader i 10 minutter. Da den var ferdig hadde jeg på masse ruccola og oreganoen. Godt var det, og mett ble jeg. Har du noen dager som går i ett?

6 kommentarer

6 thoughts on “Skrubbsulten pizza

    1. Ja det var veldig godt, og det smakte meg veldig godt. Men så sulten jeg var hadde jeg nok syntes det meste hadde vært godt akkurat i dag he he

  1. Dette ser godt ut. Du finner bøkene mine i bokhandelen. Legger ikke igjen en lenke her, du finner mange lenker inne hos meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *