Last Updated:

Rystende

Categories Blogg

Det er tydelig at nå skal  det tynes maks ut av oss strømkunder, 6, 22 kr pr kw. Hvor er logikken og rettferdigheten i dette?

Noen betaler knapt noe, og når strømprisene skal sponses så skal de som nå nesten har gratis strøm få igjen penger. Er det ikke mulig å ha en pris for hele Norge? De som har penger sliter jo selvfølgelig ikke med å betale strømmen, men hva med de med lav økonomi, og som ikke har noe å gå på? Det er rett og slett en skam og ikke rart de er politikerforakt. Mitt ønske er at for å få bli politiker må de alle leve et år som minstepensjonist eller ufør, da tror jeg nok forståelsen for økonomi hadde blitt en helt annen.

Jeg må bare fortelle en historie om strøm og selskapet jeg er med i. Jeg la merke til at hver natt mellom klokken 4 og 5 om natten var strømforbruket mitt høyere en noen gang ellers på dagen, selv når jeg vasker klær eller lager mat. Jeg snakket med de, og de kunne selvfølgelig ikke svare meg. MEN nå har jeg ikke slike topper lenger, så jeg anbefaler å følle med og stille spørsmål.

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

 

#Politikk #Stortingspolitikere #stortinget #Storskam #politikerforakt #Morsmiddag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *