Jeg venter enda på sommeren!

Categories Blogg

Denne sommeren kommer lar vist vente på seg, når man på Østlandet klager på to timers regn, så ta dere en bolle, her har det vært regn i to måneder. Jeg er værsyk så det holder, og det tror jeg ikke at jeg er aleine om her i Bergen.

Det positive er at man ikke trenger å tenke på vanning.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#bergensommer #sommeribergen #regn #regn #regn #Morsmiddag

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg venter enda på sommeren!

  1. Og vi venter fortsatt.. La regnet øse ned, la det regne i strie strømmer, men nå er det nok! Fine blomster du har 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *