Last Updated:

Rester av kalkun og Waldorfsalat

Categories Kalkun, Tips til restemiddag

Kalkun + waldorfsalat = sant!!!

Waldorfsalat er veldig godt og noe nesten alle liker, og det samme gjelder  kalkun.

Har du rester av kalkun ette jul eller nyttår, eller du bare vil ha waldorfsalat til en kalkunmiddag så er det innafor uansett.

kalkunen varmet jeg l steikovnen og hadde båtpoteter til.

Waldorfen fikk bein å gå på, og vi koste oss masse.

HER finner du oppskrift på Waldorfsalaten

#rester #av #kalkun #Båtpoteter #Waldorfsalat #fruktsalat #jul #nyttår #fest #middag #middagstips #Oppskrift   #glutenfri #laktosefri #melkefri #spis #opp #maten #din #blogg #bloggtopp #matblogg #Mors #middag #morsmiddag #frukt #grønnsaker

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Rester av kalkun og Waldorfsalat

  1. Se her er du igang ja 🙂 Jeg var inne på bloglovin, får ikke opp at du er en av MINE følgere. Rart. Men jeg ser deg der inne i feeden. Får du opp meg? Hvis du vil ha større bilder, så si fra 🙂 Jeg vet hvordan 🙂

    1. He he det er jallefall et komplemang for min del, så millioner takk for du blir sulten :-D. Waldorf er bare utrolig saftig og smakfull salat. God jul Tonje 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *