Resteplukkfisk

Categories Blogg, Fiskeretter, Tips til restemiddag

Med rester av torsk  og litt rotmos var dagens middag i boks på 5 minutter, og nydelig godt 😀

Resteblogg kan jeg vel snart kalle meg, men å bruke rester er ikke noe nytt for meg, dette har jeg gjort siden jeg begynte å lage mat, og det er veldig lenge siden.

Rotmos (poteter, sellerirot, blomkål, smør, salt, pepper eller se HER) eller potetmos

Rester av fisk du har igjen. Ofte har man bare litt fisk igjen, og man tenker at det er for lite å ta vare på. Men om man putter restene i en pose eller boks som man fyller opp hver gang man har rester, så hokkos Pokus ,har man plutselig til en middag til hele familien i en gryte eller som her.

Bland mos og fisk, varm det opp og smak til med eventuelt salt, pepper og muskat. Liker man løk kan man med fordel ha det i, men ikke et møst.

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#rester #spisoppmaten #Brukrester #Middag #morsmiddag #Middagstips #Hjemmelaget #matfrabunnen  #glutenfritt #melkefritt

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *