Last Updated:

Coleslawsalat på 1-2-3

Categories Diverse retter

Dette er en  Coleslaw salat, for de som ønsker det enkelt eller har dårlig tid, men fortsatt vil ha det hjemmelaget. Jeg har en snill nabo som har dratt en tur, og før hun dro kom hun hit med mat som hun skulle kaste. Jeg fikk blant annet en pose med oppskåret råkost og yoghurt, dette er mat jeg ikke selv har så ofte. Og da blir det store spørsmålet hva jeg skal leg av det, før det går ut på dato. Coleslaw består jo av både kål og gulerøtter så hvorfor ikke bare bruke posen med råkost til å lage noe lignede. Og vips så hadde jeg gjort det, og jeg hadde den til fiskekarbonade, og det ble skikkelig digg middag.

1 pakke  ferdig råkost

Ca. 2 ss majones

Ca. 2 ss yoghurt eller rømme (jeg brukte laktosefri, tåler man overhode ingen melkeprodukter, kan man bruke kokosyoghurt)

1-2 ts balsamico

Ca. 1/2 ts salt

1 knivspiss pepper.

Bland alt sammen, og NYT 😊

 

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

#pålegg #Salat #middagssalat #Hjemmelaget #matfrabunnen #Coleslawsalat #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Coleslawsalat på 1-2-3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *