Pølse i tortillalefse med chilimajones

Categories Blogg, Diverse retter, Pølseretter

Da har jeg vel egentlig fortalt nøyaktig hva menyen bestod av i dag :-D, antar at de fleste blir mektig imponert he he . Ikke ofte men i ny og ne, men denne komboen har jeg aldri forsøkt før, men jeg har fått veldig sansen for disse tortillalefsene fra Oldelpaso. De er sikkert ike like gode som vanlige, men jeg synes det og det er sikkert for jeg ikke husker smaken av hvete he he.

Jeg steikte pølsene, og hadde tortillaen på steikepannen og steikte de på begge sider. Chilimajoner finner du her

regner med at menyen imponerer de fleste i dag 😉
8 kommentarer

8 thoughts on “Pølse i tortillalefse med chilimajones

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *