Last Updated:

Pita med eggesalat og røykt kyllingskinke

Categories Blogg

Påsken er for meg å kose meg å slappe av og gjøre det som faller meg inn. Eggesalat er noe som er tradisjon å lage til påske, så også denne gangen. Lettvinte middager er godt å lage innimellom om det er nå påske eller andre travle dager, eller som turmat, dette er en veldig digg og enkel mat.

 

Her kan man legge til, og trekke fra av hjertets lyst!

Du trenger:

1-2 pitabrød pr person (glutenfritt for min del)

Eggesalat som du finner oppskrift på HER

Skinke jeg brukte røykt kyllingskinke, her bruker du så mye du ønsker

Salat jeg hadde isberg og ruccola

Tomat

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#eggesalat #hjemmelaget #enkelt #pålegg #middagstips #middag #morsmiddag #egg #Glutenfritt #melkefri #matfrabunnen #påskepålegg #påskemat #egg #pålegg #pitabrød

2 kommentarer

2 thoughts on “Pita med eggesalat og røykt kyllingskinke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *