Paprika  har nydelige farger og er rik på vitaminer og mineraler, så det har jeg nesten alltid i kjøleskapet. Men den har en lei tendens til å bli nokså slapp med nokså kjapt etter man har skjært i den. Og da skjærer jeg den opp og har den i en boks eller plastpose å fryser den ned. Når jeg trenger den i mat, så har jeg den rett i gryten, og man kan verken se eller smake at den har vært i fryseboksen.

Nå er det nokså enkelt å se at det er paprika selv om den er fryst, men jeg tar en tap på posen å skriver på den, da holder skriften seg fint.

#Paprika #fryse #ikke #kast #mar #spis #opp #matsvinn #sunn #god  #selvplukket #kantarell #sopp #matlei  #enkelt #godt #uten melk #uten gluten #Middagstips  #Middag #morsmiddag #allergi  #Mat #fra #bunnen #Hjemmelaget #naturlig #glutenfrtitt #melkefritt #rask #middag #økonomi #Spar #penger

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *