Last Updated:

Pålegg salat med rester av ørret/laks

Categories Blogg, Fiskeretter, Pålegg, Tips til restemiddag

Det ble en del ørret igjen etter middagen i går, og det må jeg jo bruke, jeg har planer om å bruke en del av det til middag etter en ide av Frida. Men resten av ørreten lagde jeg pålegg salat av.

Jeg brukte ferdig kokt/steikt, renset ørret, men bruk gjerne laks.

Majones

Rømme vil nok passe godt sammen med denne, men det hadde jeg ikke, så jeg hadde limsaft i

Gressløk

Salt og pepper

Jeg moste ørreten med en gaffel, hadde i resten og blandet godt sammen. Jeg lot den stå natten over for å trekke.

PS. Beklager at de er fullt av skrivefeil osv. Telenor har ikke vilje til å rydde opp i feilen på Internett mitt, så alt blir skrevet fra mobil. Ingen ideel situasjonen for en med dysleksi!

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#telenor #frustrerttelenorkunde #Kundebehanlinglik0 #morsmiddag #rester #Restemiddag #spisoppmaten #Brukoppdetduharikjøleskapogfryser #hjemmelaget #Matfrabunnen #glutenfri #Glutenfritt #Resteravørret/laks  #Middag #kvelds #Godt #middag #middagstips #Lørdagsmat #helgemat #pålegg

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *