Oven har gitt ut et nytt dikt, denne gangen om meg!

Categories Blogg, Uke meny

Min flinke bror har skrevet et nytt dikt og denne gangen min forakt for Toro kålrotstappe, det har vært mange års humor i grunnen. Hver gang de har Toro sin kålerabistappe får jeg en snapp, og jeg grøsser. Han kan dikte og skrive, å jeg kan lage mat, så vi har hver vår styrke. Tusen takk for artig dikt Ove!

Randi, dronningen av blogg.no

I alle år, har Randi jobbet for skikkelig mat. Ja, mat som med stolthet kan serveres på et hvilket som helst fat.
Det er da en grunn til at hun årets blogger.no ble,
samt at hun er blant de ni mest leste, bloggerne i Norge.

Maten hennes lages selvsagt fra scratch, til ferdig
og hun har gode ideer om hvordan restene, gjøres verdig.
Men, det er en ting hun ikke liker å få servert
og vil ikke på noen som helst måte, få det på døren levert.

Hun ville aldri servert dette til verken venner, eller barna,
dette produktet som kommer fra et sted, i Indre Arna.
Hun lager det selvsagt selv, med stolthet og ære,
for blir det ikke skikkelig gjort, så kan det bare være.

Salt, pepper og skikkelig smør, samt fløte, må til,
for at smaken skal bli slik kokken selv, ønsker og vil.
Magien kan ikke skapes ved å blande pulver, smør og vann.
Nei, å gjøre det på denne måten, går slettes ikke an.

Å få dette servert på en middagstallerken
gir Randi, dronningen av Blogg.no, den store verken.
Om dette skulle skje, så blir øynene triste og slappe.
For hun kan rett og slett ikke fordra, Toro sin kålerabistappe.

Og HER Ove er oppskrift på skikkelig kålerabistappe 😁

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

8 kommentarer

8 thoughts on “Oven har gitt ut et nytt dikt, denne gangen om meg!

  1. Herlig dikt! Og gøy at du setter diktene hans ut her, de er morsomme 😀 Du er jo rå på å lage mat og finne fine løsninger. Men JEG er nok som Ove 😀 og hadde glatt valgt den posen. ELLER gått på restaurant. .. Men det vet du jo 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *