Last Updated:

Oktoberfest i Oslo, dans, dans, dans opp på brodet!

Categories Blogg

I helgen var jeg på oktoberfest med Hanne Lise, Kirsten og Hildegunn, jeg fikk det i bursdagsgave fra de, det var jo litt av en flott  gave.

Tigerstaden var ikke trygg med oss der 😁

De tok bare en øl 😁, det er jo artig med slike svære glass. Men det er i grunnen alt for mye for øllet blir dovent og varmt. Men dette er en stor del av oktoberfest.

De hadde noe som lignet på øl som var glutenfritt, men det var så dårlig at jeg ikke kunne drikke det, så det ble vin igjen.  Det var litt nedtur, for jeg hadde gledet meg til å ikke skille meg ut med å sitte med vin blant alle andre med ølglass.

All mat var glutenfri, det var veldig positivt. Det var så mye folk der at de ikke var så lett å få ut all maten, så den var lunken, men pytt, pytt. Hva er vel en pølse i slaktetiden. Maten smakte veldig godt, og det var nok mat til oss alle. Det var forskjellige pølser, noe marinert svinekjøtt, kylling,  potetsalat og surkål.

Maten hoppet i takt med folk som danset rundt oss i rein skjer festglede. En artig opplevelse.

 

Det var stappa fullt, og stemningen stod i taket. Folk danset, sang og danset på bordet, at på til Hildegunn danset på bordet he he he.

Tusen takk for en fantastisk omtenksom og gøy gave Kirsten. Hildegunn og Hanne Lise! 💖💖💖

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#oktoberfest #Oslo #venner #Jentetur #Morsmiddag

6 kommentarer

6 thoughts on “Oktoberfest i Oslo, dans, dans, dans opp på brodet!

  1. Bare hyggelig Randi! Veldig gøy å være med på dette sammen med dere sprudlende damer! 🎉

  2. oioioi så spennende og gøy dette ser ut😁😁Flotte bilder og så kjekt dere koste dere 😁
    Dette fortjener du flotte Randi😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *