Nuggets med ris og Bernaisesaus

Categories Diverse retter

Å kjøpe ferdiglaget mat er noe jeg sjelden gjør, og litt av grunnen er at det er hvete eller gluten i, og da kan jeg jo ikke spise det. Så da jeg fant Nuggets som gikk ut dagen etter til halv pris og de var glutenfri, så klarte jeg ikke motstå fristelsen. Jeg er veldig glad i panert mat, men da må jeg lage det selv, så dette var sensasjon. De var slettes ikke verst på smak, selv om innholdsfortegnelsen ikke er helt det sunneste i verden, så spiller det ikke noen rolle en og annen gang.

Nuggets skulle steikes i rundt 10 minutter, og måtte snues med jevne mellomrom.

Jeg hadde risblanding med villris til og  Bernaisesaus HER  , litt salat hadde jeg også til.

#middag #middagstips #morsmiddag #glutenfri #Ferdigmat

2 kommentarer

2 thoughts on “Nuggets med ris og Bernaisesaus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *