Last Updated:

Nei og nei og nei, men da kom Macgyver!

Categories Blogg

Det å ha katteluke kan by på forskjellige utfordringer, og det er ikke uvanlig å ha møtt en og annen pusekatt i døren. De er jo så kjappe at de er borte før jeg får se hvilke pus som har lyst å komme inn. Luken fikk jeg satt inn da jeg flyttet opp her slik at pusen jeg hadde Jenny Dyp kunne komme inn og gå ut som hun ville. Hun døde for noen år siden så da er den ikke i bruk til annet en når jeg har hunder på besøk så stikker de hode ut for å følle med hva som skjer utenfor.

Her er Potter fra bonusfamilien som stikker hode ut.
Dani, slapper av etter utskeielsene

Dani er en mynde som jeg passer av og til, den er en kosete godlynt hund. Han liker ikke å være aleine hjemme, men normalt sett går det fint å være aleine en stund. Men i går var det tydeligvis ikke det, da jeg kom hjem fra butikken hadde han røsket hele katteluken fra døren. Heldigvis har han ikke skadet seg, men det var helt åpnet i døren. Da var det bare til å bli Macgyver, og det ble et teppe som noen har lagt igjen fra en togtur, bobleplast, papp fra vinkartongen, og ikke for å glemme gaffateip. Det er jo min og Macgyve sitt varemerke.  Da får jeg bare se etter ny ytterdør på nyåret, det var i grunnen på tide uansett!.

 

#macgyver #gaffateip #katteluke #Reparere #Handywoman #morsmiddag

12 kommentarer

12 thoughts on “Nei og nei og nei, men da kom Macgyver!

  1. Akkurat sånn står vår dachs og titter ut gjennom katteluka.😅😂
    Vi har 2 katter som bruker katteluka og hunden synes det er spennende å stå å se om hun ser dem utenfor.
    Gaffateip er en fantastisk oppfinnelse, så det var bra du hadde det i hus.🤩

    1. He he ja de er morsomme disse dyrene. Gaffateip er et must å ha i hus, det bruker jeg til mye. En gang teipet jeg beholderen til frostvesken på bilen, for den knakk rett av, og jeg måtte av gårde.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *