Nei huff, så trist. Frokost aleine på terassen

Categories Blogg, Grønnsaker

Skybert er forsvunnet, han sa ikke et ord, bare forsvant. Han er vel sur for jeg ikke var i form i går og måtte avstå fra både vin og selskapeligheter, og han fik vegetarmat. Der tror jeg grensen gikk 🙃

 

Jeg lagde meg kaffe og satt å leste litt, så måtte jeg jo lage meg frokost.

Det ble hjemmelagde lavkarbo, guten og melkefrie knekkebrød, det tar jeg alltid med meg. salat, tomat, agurk, kyllingskinke, alfa alfa spirer og majones. Det kunne vel vært værre

Fra spøk til alvor, det å reise aleine er gjerne ikke førstevalget. Men det er i grunnen ikke så veldig farlig heller. Man kommer alltid i prat med noen, og man kan jo gå tur og nyte som man gjør en sommerdag hjemme. Det føles trygt å godt å være her nede, og i dag skal jeg muligens treffe ei seinere i dag.

Frokosten var deilig, og herlig å bruke så mye friskt frukt å grønt. HA en fin dag

Vil du følle bloggen, så kan du gjøre det HER

#frokost #syden #Crand #canaria #Puerto #rico #sol #sommer #ferie #singel #enslig #sleine #på ferie #mat #fra #bunnen #hjemmelaget #morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “Nei huff, så trist. Frokost aleine på terassen

  1. Kan ikkje sei at eg synes så veldig synd i deg… faktisk kjenner eg på litt misunnelse…skulle gjerne vert der… Nyt dagane😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *