Naturens vakre under

Categories Blogg, DIY

I går da Randi Iren var på rømmegrøt, var det like før blomstene på kaktusen skulle springe ut. Men jeg innbilte meg det ville ta et døgn til, men når da jeg skulle legge meg så jeg bort på det, og WOW! Jeg ble helt bergtatt av synet, 6 nydelige blomster på kaktusen, så mange har det aldri vært før. Kaktusen er nok rundt 35 år, og begynte å blomstre for rundt 7-8 år siden, så det tar sin tid. Men dette er virkelig verd å vente på!

#kaktus #blomster #kaktusblomstrer #vakkert #naturensvakresteeventyr

8 kommentarer

8 thoughts on “Naturens vakre under

  1. Så vakkert! Det er noe med deg og kaktuser – både denne og novemberkaktusen din 🙂 Kos deg med plantene dine både inne og ute – Og kjekt du deler blomstergledene her på bloggen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *