Når det stor influenserne møtes i vakre Trondheim 💕☯️

Categories Blogg

Det er jo viktig å være under “cover”, når man er kjendis 😂, og her var det mange av oss altså!

 

Hverdagsmagi og morsmiddag skinner på rød løper

Det kom 3 verdenskjente rappere også Karidans var hoved rapperen, Kari Engelsvikblogg og Frodith var kordamer og profesjonelle dansere. Helt fantastisk!

 

Toril ble skikkelig roasablogger bloggen heter Dixirose, men er egentlig en som lager podcast på you tube .  Jeg er veldig imponert over at hun tør, og ikke minst får det til.

Hverdagsmagi i farten

 

Tomsmatprat med Tomsmatpratkone, som er nygifte og samarbeidspartnere, og begge strålte.

 

 

Kari Engelsvikblogg er primus motor for hele treffet, og jeg må bare si at det er utrolig at hun har maktet alt, for dette er virkelig litt av et arrangement. Tusen takk for et uforglemmelig treff, og fantastisk flott gjennomført💕

Vi møttes først i resepsjonen på hotellet, det var det sittegruppe, som vi satt å snaket ble ble litt kjente.  Så ble det rapping og dans. Min bror Ove hadde skrevet et artig dikt som ble lest opp av Kari og da ble det fyrt opp kakefyrverkeri. Det ble stor applaus.

Linda med bloggen Linda Tetlimosom hadde laget en historie med pakkelek, som var veldig morsom.

Her er Happy og morsmiddag i sin nydelige prakt. Happy skriver om hverdagen sin, og har alltid en koselig kommentar.

Vi hadde en fun fackt også, der Kari hadde fått inn rare/artige ting vi har vært med på. Så skulle vi gjette hvem det var! Jeg og Karidans var sammen og vi klarte 10 av 12, ikke verst.

 

 

Her er vi alle sammen: Bilde er B for B sitt bilde, som jeg har fått lov til å låne. B for B er en av bloggene jeg ikke kjenner til, men hun virket som er utrolig koselig dame, men masse humor.

Fra Venstre er Tomsmatprat med Tomsmatpratkone

I blått er Linda Tetlimosom

Så er det selveste dronningen Kari Engelsvikblogg

Med lilla hår er det Karidans

Så er det Frodith ved siden av med turkis sjal

Happy med rosa hår

Hverdagsmagi med hvit hår og meg med oransje hår ved siden av.

B for B med lilla langt hår

Så er det you tuberen i gruppen Dixirose ytterst.

Det gikk akkurat opp for meg at det kom en til etter vi tok fellesbildet, og det er Monica Barmo

Jeg ble så fascinert av alt at jeg glemte å ta bilder av alle.

 

 

 

Før vi gikk på byvandring så møtte vi et brudefølge, og der var en nydelig pyntet brud jeg fikk tatt bilde av.

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Når det stor influenserne møtes i vakre Trondheim 💕☯️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *