Last Updated:

Tissetrengt, nei de er kun for de med ørneblikk

Categories Blogg

I går var jeg for å ta mr på Unilabs på Lagunen. jeg er litt nervøs for å gå i mr maskinen så jeg ville gå på toalettet før jeg gikk inn. Det stod oppslag med koden med store bokstaver på venterommet. Men da jeg kom til toalettet var det noen pitte pittte små knotter på håndtaket, jeg hadde ikke kunne sett hva som stod der om jeg hadde både briller og forstørrelse glass med meg. Hva er greiene med det?  Man må tydeligvis ha røntgensyn. Dette er diskriminerende, for store deler av befolkningen. I følge øyenlegen min så ser jeg bedre en de fleste, så hvem får da gå på do?  De med godt syn under 10 år, neppe andre. Man er faktisk i følge loven pliktig å ha universell utforming i offentlig bygg, og det er det ikke når man ikke med briller ikke kan se selv. DETTE ER FORKASTELIG!!!!!

Klarer du å se tallene på denne?

 

#Unilabslagunen

4 kommentarer

4 thoughts on “Tissetrengt, nei de er kun for de med ørneblikk

    1. Det verste er jo at de ikke er lovlig, for når man må ha hjelp til å låse opp døren til toalettet så er det ikke universelt utformet, og det er det krav til på offentlige bygg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *