Morgenbesøk

Categories Blogg

Da jeg gikk ut i dag tidlig så registrerte øyet noe som gjorde at jeg fort flytte foten et annet sted. Trøtt i tryne som jeg er om morgningen så måtte jeg se etter to ganger. Jeg gikk inn igjen for å hente telefonen, og håpet den ville sitter der da jeg hadde funnet mobilen, og det gjorde den. Så tydelig at den likte å være en liten linselus.  Jeg har hørt disse små skapningene mange ganger, men aldri sett det på slikt nært hold før.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Grandcanaria #puertoricko

8 kommentarer

8 thoughts on “Morgenbesøk

  1. Oppførte gjesten seg fint? Eller hoppet den i matfatet? 🙂 Ta gjerne bilder av leiligheten inni slik at vi får se det også og resepsjonen der du blogger 🙂 Ta dette med i et eget innlegg 🙂 Om du gidder da? 🙂

    1. Ha ha nei heldigvis ikke i matfatet. Det skal jeg gjøre, men muligens jeg må laste opp bildene når jeg kommer hjem. Selv med mobilnett er det nesten umulig å laste opp bilder for tiden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *