Mine gylne sko

Categories Blogg

Alt har en ende, selv denne reisen og skoene. Dette er sko jeg kjøpte en gang jeg var på reise og manglet desperat noe å trakke ned i, og det er akkurat det jeg har gjort. Det har vært kaldere her en jeg noen gang har opplevd, og jeg har lagt med ull hver enste natt, og ikke bare det men ullsokker også. Jeg har virkelig vært stilig med joggebukse, ulltrøye og ullsokker med blinkesko. Nå sier jeg ha det godt både til skoene og stedet og drar hjem.

Det har regnet litt om nettene, men det har virkelig naturen her trengt for nå begynner det virkelig å bli grønnere en jeg noen gang har sett det her nede.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

6 kommentarer

6 thoughts on “Mine gylne sko

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *