Mia og Mini kjærlighet vet første blikk

Categories Blogg

Jeg passer er kaninpasser for Mini, han er ikke vant å være aleine, og den mistet broren sin fant sist uke. De er høstferie her og Mia var hjemme aleine og hadde lyst å finne på noe sammen med meg, noe jeg synes er utrolig stas. Vi var å badet på Osbadet i mange timer, ogMia møtte to skolevenninnder der. De koste seg skikkelig i vannet, etter en time var jeg nesten gått i oppløsning, så da satte jeg meg på land åfulgte med. Da vi var ferdigvar det på tide å dra hjem til Mini å hilse på han, Mia og Mini har aldri truffet hverandre før, men det var kjærlighet ved første blikk. Hun gikkå koste med Mini resten av dagen, og Mini elsket det. Han savner nok eierene sin, så dette var veldig godt for han.

Mini som ikke er “så”liten, men han er uendelig søt!

Mia har fåttmed seg hvordan modelene poserer, så det kan hun også. Forskjellen er at hun er en million ganger finere en de ihelsminkede modellene.

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hverdagslykke #kanin #barnebarn #modell #lykke #banebarn #Kjærlighetvedførsteblikk #Barnogdyr

2 kommentarer

2 thoughts on “Mia og Mini kjærlighet vet første blikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *