May Elin sin nydelige sommersalat

Categories Alle oppskrifter, Kyllingretter, Pasta, Salater

I dag har Microsoft ringt meg flere ganger for å hjelpe meg med et problem jeg ikke har, jeg må si jeg er mektig imponert! Men det er verre for de som nummere er hacket fra, ikke vet jeg hva man gjør da. Men nå var det ikke det som var det store i dette innlegget, men nemelig salaten May Elin lagde til oss i går.

 

 

 

 

 

Som jeg skreiv i dag tidlig var jeg på Osterøy med mine barndomsvenninner HER, og May Elin hadde laget en nydelig salat til oss.

Den var laget av Pastaskruer (glutenfrie siden jeg må ha det)

Kyllingfilet

Rødløk

Tomater

Ruccola

Litt olivenolje

Vi tok på fetaost selv

Og hun hadde laget rømmedressing til, det glemte jeg å spørre hva hun hadde i.

Nydelig god salat som kan anbefales i sommervarmen.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#salat #salattilmiddag #Sommermat #matfrabunne #hjemmelaget #middag #middagstips #glutenfritt #Morsmiddag

2 kommentarer

2 thoughts on “May Elin sin nydelige sommersalat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *