Pride himmel eller bare regnbue 🌈

Categories Blogg

Uansett hva man kaller regnbuen så er den vakker der den dukket opp på himmelen. Det er mye vakrere i virkeligheten en man kan fange med kamera, og slik er kjærligheten også.

Kjærlighet er ikke noe man velger, det er noe som kommer når det er naturlig, uansett om det er to av samme kjønn eller kvinne og mann. Tenk så heldige vi er som kan velge hvem vi  elsker, det er dessverre ikke alle steder man kan det, og heller ikke alle miljø. Jeg er ikke sikker om det er en dag i året som er pride dag eller om det er ulikt hvert år, men uansett ønsker jeg alle lykke til med feiringen og kjærligheten🌈

#Pride #regnbuen #Homofile #Kjærlighet #Glede #Frihet #Morsmiddag

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Pride himmel eller bare regnbue 🌈

  1. Ja, inntil videre er vi heldige, men det blir stadig mer islam i Norge. Det er skremmende, men vi heier likevel på livet og kjærligheten 🥰

    1. Man må leve her og nå, frykt gjør oss bare handlingslammet. Som oftest skjer heldigvis ikke det vi frykter mest, så den tanken må jeg holde på. Jeg har min datter og svigerdatter som er gift og har fått barn, så fremtiden må være trygg, uten blir det for tungt. 💕 Kjærlighet er kjærlighet, og det vinner over alt

    1. Det er akkurat det det er, ikke verken mer eller mindre 💕. De vasker opp, går på jobb, lager mat, er sosial som alle andre, så det er ikke noen stor forskjell for å si det slik.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *