Mansgslags vær en vårdag

Categories Blogg, Planter

Det var litt overaskende da jeg våkent og  trakk fra gardinene og det var snø, men det er mangslags vær en vårdag, og det kan komme snø helt til 17 mai.

Men inne blomstre det 💖🌞

 

Nå har jeg ikke mange blomster som er kjøpt for at de blomstrer, men det er jo utrolig når de gjør det.  Her er en lilje og en jeg ikke vet navnet på.

 

 

Jeg og en nabo var blant annet på Ikea i går, og der kjøpte jeg meg et lite blomsterstativ. Jeg vet ikke om det er slik jeg skal ha det,

men det er litt som må omorganiserer i stuen før alt er på plass.

 

 

 

 

Dette er en kaktus som jeg har hatt i nesten 40 år, og da jeg flyttet opp her jeg bor nå, så begynte den å blomstre med en gang. De begynner med slike tupper på den, så vokser de ut som stilker, og så kommer blomsteren.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hage #planter #snø #Vår #kaktussomblomstrer #kaktus #morsmiddag #grønnefingrer #hjemmelaget #frabunnen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *