Lollo rosso

Categories Blogg, DIY, Planter

Tidlig i april sådde jeg frø til lollo rosso salat, nå har jeg begynt å fordele de rundt omkring for de ble mye av de. Bonusfamilien min skal få en del, og jeg får se om de er andre hobbybønner som meg. DE har stått ute men under lokk, nå har jeg tatt av lokkene, men kommer det mye regn som det ser ut til å gjøre, tar jeg på lokkene igjen så de ikke blir ødelagt.

De blir spennende å se hvor mye som vokser opp av dette, og blir til store salater. I fjord stod de helt til desember.  Du finner flere innlegge om planter osv under planting, diy og blogg.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#hage #balkongbonde #Vårløk #dyrkselv #diy #planter #terrassebonde #balkongbonde #Bonde #terrasse #dyrkpåterrassen #morsmiddag #mynte #mojito ##løpstikke #Oregano #Begonia #tomatplanter #Gressløk #lollorosso #dyrksalat #Georgine #Kornblomst #Smallungeurt  #Pulmonariaangustifolia #hagelykke #jordbærplanterpåterrassevegggen #jordbærplanterkorona #jordbærplanter #jordbær #Nytteveksterpåterrassen #salat #lollorosso

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Lollo rosso

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *