Kyllinglår med urtesteikte småpoteter fra egen åker

Categories Kyllingretter, Tips til restemiddag

Tenk det du å ha poteter fra egen åker enda, det begynner å minke på de men jeg nyter hver bit.

Siden jeg kjøpte en halv kylling i går, så hadde jeg et kyllinglår igjen, og potetene var igjen fra da jeg hadde kjøttpuddingen.

Jeg lunket kyllinglåret på pannen, og potetene hadde jeg i en panne med smør, og lot de ligge å kose seg på ikke alt for høy varme, så hadde jeg på fersk oregano og persille, salt og pepper.

I salaten hadde jeg isberg, ruccola, granateple, tomat og agurk,  og cremet  balsamico eddik

 

Følg gjerne bloggen HER, og del om vil har lyst 🙂

#spis #opp #maten #rester #Kast #mindre #mat #resurs #miljøvennlig #Middag #middagstips #kylling #hjemmedyrkede #poteter #økologiske # salat #mat #fra #bunnen #hjemmelaget

2 kommentarer

2 thoughts on “Kyllinglår med urtesteikte småpoteter fra egen åker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *