Last Updated:

Kylling med karry salat

Categories Diverse retter, Salater

I dag ble det kylling i carry og den salaten ble utrolig god, og lett sommermat.

Jeg brukte til to porsjoner

Ca. 200 g ferdig renset kylling

2 ss naturell yoghurt

2 ss majones

1 liten bit med løk

1 fedd hvitløk

Chili etter ønske og smak. Jeg brukte tørket chili, men bruk gjerne fersk om du har.

Salt

Ca.2 ts karri

Rens kyllingen å findel løken og hvitløken og bland i majones, yoghurt og krydder. Smak til med mer krydder eller salt etter ønske.

Så hadde jeg en pose med blandet og vasket salat, tomat, og paprika som jeg delte opp og hadde til.

Legg den opp på ferdig kuttet ferdig salat,  og ha litt tomater og litt paprika til på.

#Salat #kylling #karry #curri #Middag #lunsj #lunch #middagstips #hjemmelaget #mat #fra #bunnen #morsmiddag #sommer #mat

2 kommentarer

2 thoughts on “Kylling med karry salat

    1. Ja man legger om matvanene når det blir så varmt å godt. Nå har det vært utrolig flott her lenge, jeg bare elsker denne årstiden. Må det vare.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *