Kaktusen min

Categories Blogg, Planter

Kaktusen min er over 30 år og begynte å blomstre for omtrent 5 år siden, og siden har den blomstret gjentatte ganger.

 

Den er ikke et vakkert syn lenger, men jeg kan ikke kaste den for de. Men den ser ut som den svinner henn litt etter litt, så den dør vel av aldring tenker jeg. De er mange som har fått avleggere av den, og jeg har en del selv også. Så den lever videre genetisk slik som oss mennesker. Om ikke kaktusen er så vakker lenger så er blomstene på den helt aldeles nydelig.

De er ikke alltid de blir blomster selv om de kommer slike blomsterskudd, så nå venter jeg i spenning. Blomstene varer bare et døgn så visner de, så det gjelder å følle med.

 

Dette er en typisk blomsterknupp som blir til blomster, så denne ser lovende ut.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#blomster #kaktus #sukelenter #Blomstring #kaktusblomstrer #Morsmiddagsverden #morsmidddag

5 kommentarer

5 thoughts on “Kaktusen min

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *