Jippi, enda en dør er byttet ut!

Categories Blogg

Jeg holder på å skifte ut dørene på min Bestå seksjon fra Ikea, og jeg har funnet ut at de er stadig noen som selger eller gir bort dører.

Her kan du se den øverste døren som er en tynn stålramme, de var slik de så ut da de kom før ørti år siden.

De blir litt mykere mot veggen med den brune fargen synes jeg.

De to dørene fra venstre er original fra da jeg kjøpte de.

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

#ikea #hackikea #Bærekraftig #miljøvenlig #kjøpbrukt #finn.no #Bruktkupp #Morsmiddag #diy

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *