Jeg har syd bukse til lille Alf fra fri fantasi 😍

Categories Blogg, DIY

Nå som symaskinen var fremme og jeg hadde kjøpt stoff og mønster så kastet jeg meg ut i det. Men mønsteret var helt feil størrelse, så jeg bare klipte for frihånd etter en sparkebukse, og syde etter fri fantasi, og det elsker jeg å gjøre. Men om buksen passer til lille Alf, det gjenstår å se. Jeg har aldri syd noe lignede før så jeg er i grunnen nokså fornøyd. Om den passer så skal jeg lage meg et mønster/mal å sy etter neste gang, og da kan jeg legge ut hvordan jeg har gjort det. Det var i grunnen nokså enkelt, men klart det alltid blir litt prøving og feiling når man aldri har laget noe lignede før.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

😊Link til å følge denne bloggen middagstips på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Syingavbarneklær #syselv #diy #Sybuksetilbaby #morsmiddagsyr #Morsmiddag

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg har syd bukse til lille Alf fra fri fantasi 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *