Jeg har gjort det om til en sport å spare strøm

Categories Blogg, DIY

DIY (do it yourself)

Når strømmselskapene får store bonuser for å melke oss for penger, ja da kjenner jeg kampånden stiger 😁. Da jeg kom hjem etter å ha vært på juleferie, var det kaldt her, men jeg har en veldig god ovn som blir fort varm. Så nå har jeg varmet pølse og tortillalefse til lunsj. Hvorfor ikke bare benytte varmen fra ovnen for å varme maten, helt hærli som man sier i Trøndelag 😍 Neste innlegge kommer til å være at jeg står på kne ved bekken å vasker klær 🤣

 

En panne å varme vann som jeg kan vaske opp i eller ta en kopp te, en panne med pølse, og lefsen rett på ovnen med aluminiumsfolie. Ikke kom her å si at jeg ikke er oppsfinnsom he he

 

Dagens varme lunsj ble pølse i tortillalefse og dressing (og ikke si det til noen, men et glass rødvin til, for å tynne blodet i kulden 😉)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *