Jeg ble rørt

Categories Blogg

Da jeg kom hjem i fra bonusfamilien min, lå det en lapp og en gave på trappen.

Lappen var skrevet av en av naboguttene som bor noen hus ovenfor meg, de er faktisk fire flotte  og smilende gutter. De feiret Eid i går og moren hadde laget masse kaker og søtsaker som er vanlig når man feirer Eid. Jeg fikk kaker i fjord også, men da viste de ikke at jeg ikke tåler gluten, og utrolig nok  har de husket på det i år. På lappen stod det “Hei, vi feirer  Eid og mamma har laget kake, men vet at du ikke tåler gluten, og vil gi deg noe. Kos deg”. Jeg ble skikkelig overasket og rørt av en slik raushet og omtanke. Tenk så mange fine fantastiske  folk vi har rundt oss, jeg er veldig takknemlig 💖

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#raushet #Trøffelsjokolade #Eid  #Gluten #Takknemelighet #finenaboer #morsmiddag #naboer

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg ble rørt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *