Hvordan det har gått med vektnedgang uke 1

Categories Mat og helse

 

jeg vil tro mange begynner med friskt mot i det nye året, og det samme gjorde jeg.  Her er oversiten over hva jeg har spist, drukket og hvor mye aktivitet.

Jeg må si meg nokså fornøyd, for etter en uke er det ikke mye igjen før jeg er der jeg bruker å være vektmessig. Det har vært mye greier før for å gå mer ned, så jeg krysser fingrene for at denne gangen er vekten på min side denne gangen.

Det har egentlig gått forbløffende lett.

#vektredusjosn #et #lettere #liv #nyttrsforsett #morsmiddag #mors #middag #middagstips #Glutenfri #melkefri #laktosefri

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan det har gått med vektnedgang uke 1

  1. “Forjækla vind”? Jeg lo! Trøsten får være at du sikkert forbrenner flere kalorier i motvind 🙂
    Lykke til videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *