Last Updated:

Hvor god er man på positiv oppmerksomhet?

Categories Blogg

I går ble jeg gjort oppmerksom på av flere at bloggen min var blitt kåret til prisen som årets matblogg. Dette var så overaskende og uvant at jeg ble helt satt ut, og jeg har ikke klart å tatt det skikkelig  innover meg  enda. Så jøsses dette var rart. Det er bloggeren Gryende som mener morsmiddag hadde det lille ekstra, som gjorde den unik. Jeg går jo å surrer i min egen verden, og har for lengst innetset at uansett hva jeg gjør så er det noe som er flinkere en deg, som skriver mer rett og korrekt, for er man dyslektiker så vil det stadig dukke opp utfordringer som må løses på en annen måte en hos andre. Derfor har jeg vel etter “ørti år”, bestemt meg for å skrive på en så enkel og lett måte slik at aller fleste kan forstå oppskriftene.

Og når Gryn nå trekker frem dette som noe positivt at den  er personlig og enkel, da ble jeg veldig glad. Selv om man ikke er som andre så må man gjøre det som passer best for en selv, du passer nok ikke inn i normen/formen, men det kan være akkurat det som gjør det positivt for noen. Så millioner takk Gryende for disse fine, gode ordene som ga meg en følelse av en lys og varm vårdag. Tusen takk for fine og gode ord Gry, det varmet, det ble litt av en julegave. 💖

 

Del gjerne med venner og kjente.

😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole

13 kommentarer

13 thoughts on “Hvor god er man på positiv oppmerksomhet?

  1. Gratulerer igjen!! Dette var så fortjent 🙂 Du inspirerer oss med dine flotte oppskrifter og tilhørende fine og morsomme tekster. Du byr på deg selv og du er unik ja – Dette digger vi! Og gratulerer med 9. plassen på bloggen i dag også! Du er en blant mye annet en raus, kreativ og inkluderende person som lett tar noen utfordringer, og det bærer den flotte bloggen din preg av 🙂 Vi leserne dine heier på deg videre. Riktig god jul til deg og dine 🙂

  2. En fantastisk fin julegave og vel fortjent. Du er den mest kreative personen jeg kjenner. Er helt enig i det som ble skrevet av «1 thougt on»
    Riktig god jul til deg.

    1. Akkurat det er helt sant, rart hvor vanskelig det kan være. Og det er jo ikke bra å sette andre sine meninger i tvil. Så nå er det skjerpings her du 🙂

      1. Det er bare å venne seg til det – Ta det til deg – The sky is the limit! Ha en fantastisk julaften! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *