Hva seier disse gulerøttene da?

Categories Blogg, Grønnsaker

I dag ble det blomkålsuppe på 1,2,3 og det er jo allerede oppskrift på som du kan finne HER  Så nå kan jeg leke meg med gulerøttene jeg har dyrket frem, skikkelig artige er de synes jeg. Jeg er vel i overkant begeistret og barnslig glad for jeg har klart å dyrke frem diverse 😀

 

 

 

Denne guleroten er nokså feminin .Så nå kan jeg leke meg med gulerøttene jeg har dyrket frem, skikkelig artige er de synes jeg. Jeg er vel i overkant begeistret og barnslig glad for jeg har klart å dyrke frem diverse 😀
Denne guleroten “chiller” skikkelig. Ikke noe stress der i gården
Denne er nokså til kneppet, og er ikke interessert i å være sosial he he
Og denne er nok Brannssupporter , skikkelig heiing på denne. Kan det være Moccadokka?

#Gulerøtter # hagens #gleder #kortreist #altan #bonde #Middag #morsmiddag

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva seier disse gulerøttene da?

  1. Herlige krabater 😀 Men for å være litt seriøs så kan det virke som du har litt for “tung” jord. De har nok møtt en smule motstand på tur nedover i marka 😀 Men artig er det å dyrke selv.. og morsomme ble de 😀

    1. Takk for omtanken, jeg vet egentlig det. Men dette var min start og jeg er en utålmodig sjel :-). Men neste år skal jeg gjøre det på den mer riktige måten. Men de ble da veldig sjarmerende, det hadde jeg ikke fått og jeg hadde gjort det rett 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *