Last Updated:

Bonusfamilien min i bilder fra Tid til hjem

Categories Blogg

I går var bonusfamilien min på Tid for hjem, og jeg er stolt som en hønemor av de alle sammen.  Jeg var hos hjemme hos de og det ble disket opp med både det ene og det andre. På programmet var Theodor utrolig observant og reflektert, men i går var han dessverre syk stakkars liten. Når ha ikke spiser snop/godteri da er han syk, for han elsker han.  Mia som er 6 år var ganske trett, hun er en turbojente som ikke gir seg før det er helt flatt batteri. Så hun tøyset og tullet seg og ville at jeg skulle ta masse bilder, og da er ikke jeg vanskelig å be :-D. 

Margrethe, Ole Theodor og Mia bor sammen med to hunder i en ombygd hytte de har hatt i familien i generasjoner, de ønsket seg det lysere og mer moderne og det ble det virkelig, stilig og moderne. Tusen takk for jeg fikk være en del av dette, det har vært utrolig kjekt.

Nedefor er det mange bilder.

Videoen fra Tid til hjem  

Her stod jeg bak skure og snikfotograferte når de kom. Og så ble jeg husjet bort av Kjersti he he

 

 

 

Tidig med Tid for hjem bil på tune

 

 

WAW design? Egentlig er hun ikke så veldig opptatt av det, men i dag var det veldig kjekt
Margrethe måtte snu og vende på ting for å kunne absolbere alle inntrykkene
Theodor i kosekroken i sofaen som han elsker. Men i dag er han syk stakkars <3
Skombolleøyner

Spisestuen er i skandinavisk stil, og utrolig lekkert
Margrethe koser seg i en av de nye stolene, og i bakgrunn kan du se vedstative han Gunnar laget til de 🙂
Snille gode og hjelpsome Ole var litt ekstra stille i dag. Det var veldig rart å se seg selv og familien på tv.
Mia var linselus
I dag fikk de snop/gotteri av meg det bruker de ikke få til vanlig. Men i dag var det fest
Balo var litt forundrett over alt styre.
Trett men spent
4 kommentarer

4 thoughts on “Bonusfamilien min i bilder fra Tid til hjem

  1. Så artig! Jeg har sånn sansen for Tid for hjem gjengen, og tror jeg har fått med meg stort sett alle episodene – også den i går. Morsomt at det var “familien” din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *