Adiós Puerto Rico og calimas

Categories Blogg

Da er denne flotte ferien over, og det har vært noen begivehetsfulle dager, uten noe stress. Vel da jeg ventet på at lille Alf ble født, så gikk nesten en sikring, det skal jeg innrømme.

Det bli natt før jeg er hjemme, og det skal bli godt å ligge i sin egen seng igjen.

Tusen takk til dere alle som har fulgt med på denne ferien, det blir forhåpentlig vis snart slik at alle kan reise snart igjen. Håper dere følger meg videre HER  Det ønsker jeg virkelig, for det å korte å få sol og varme burde vært på blå resept.

Det ble restene fra kjøleskapet til frokost, ikke noe tull likevel.

Den siste kvelden i går måtte jeg sitte inne for det var sandstorm calimas her. Det var et fascinerende opplevelse, alt var grått og det så ut som tåke. Men det er sand. som man ikke bør puste inn siden det kan gi skade på lungene.

Tusen hjertelig takk for meg, Adiós


 

6 kommentarer

6 thoughts on “Adiós Puerto Rico og calimas

  1. Kan ikke si annet enn at jeg misunner dere som har vært i sol og varme 😀 jeg var også i syden da ett av mine 4 barnebarn ble født, men det føles like fælt hvor man så er… gratulerer forresten, det er stort!

    1. Det forstår jeg at du gjør, for det gjør så godt i en stiv kropp. Tusen takk, ja det vil jeg tro at man blir stresset uansett hvor man er i verden når det kommer et nytt barnebarn. Tusen takk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *