Her bor vi

Categories Blogg

Her bor vi Nido del aguila.

De to leilighetene på bildet øverst bor vi, med glimt av sjøutsikt.

Her ser vi ned på Amadores stranden, det er tatt fra første leiligheten jeg bodde i. Der måtte jeg ut på terrassen for å ta bilde, for vinduene var frosstet av en eller annen grunn.

Ved inngangen en kveld solen går ned, et nydelig syn.

Fra terrassen en kveld, kan ikke klage på utsikten.

Del gjerne innlegget med familie og venner 

Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#Grandcanaria #puertoricko

10 kommentarer

10 thoughts on “Her bor vi

    1. Det er for det meste best vær her, og mest soldager. I år har det faktisk vært litt kaldt her i forhold til det andre gangene jeg har vært her.

  1. Nyt de siste dagene og klart dere får storslått utsikt når dere bor på toppen av alle trappene 🙂 Vi bodde på El Greco helt nede ved stranden når vi var i Puerto Rico. Det er også et hotell som kan anbefales dersom dere blir lei trappene 🙂 Kjempefine bilder du har tatt! Magiske øyeblikk 🙂

    1. Takk for tips, skal undersøke det når jeg kommer hjem. Ja det er bare å trekke til seg resten av lyset og varmen her nede, kan ikke si jeg gleder meg til vinteren igjen. 🙂

      1. I dag snør det her.. Men det er nok skylt bort av regnet til du er tilbake igjen. Husk å fyll kofferten med sol og varme til oss 🙂

  2. Ser flott ut! 😀 Spanjolene har det med å like mer skygge og mindre sol enn oss nordmenn. Kanskje derfor de har brukt frostet glass 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *