Har du hørt om Hygglo?

Categories Blogg

Da jeg hadde rund dag måtte jeg få låne/leie et bilsete til Alf, men det var ikke enkelt. Men det løste seg på en annen måte heldigvis. Men da jeg så Hildegunn la ut en lenk der man kunne leie ting, eller leie ut, DA hoppet hjerte mitt noe glade hopp! Jeg registrerte meg med det samme, og så at der kunne jeg ha leid et bilsete superbillig og så mange eller få dager man bare vil.

Kvernen begynte å gå, og jeg fant ut at jeg har en diger panne/gryte jeg bare bruker noen ganger i året, og en reiseseng jeg aldri har brukt, og skiene mine som ikke har fått sett dagslys på mange år. Jeg la det ut med en gang, så får vi se hvordan dette går, men om jeg ikke får leid ut noe, men det koster  meg jo ingen ting å ha annonsen der. Og nå har jeg fått tørket støv av tingene, om ikke noe annet.😂

Dette synes jeg rett og slett er en genial ide, å kunne hjelpe hverandre uten at det koster skjorten.  Kunne du tenke deg å gjort noe slikt, å leie, leie ut?

 

For oden skyld, dette r ikke reklame, KUN begeistring.

 

Del gjerne innlegget med familie og venner 😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,  Link til å følge meg på facebook finner HER. Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#leieut #leie #Hygglo #Delingsmodellen #Deltingenedine

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *