Grillet kylling og grønnsaker

Categories Kyllingretter

Med så nydelig vær må man benytte anledningen til å grille. Det ble marinert kyllingfilet med tomat og urter, og så ble det de grønnsakene jeg hadde i kjøleskapet. Jeg har aldri grillet søtpoteter før, men det kan jeg virkelig anbefale. Jeg har arvet en elektrisk bordgrill, og den ble forsøkt for første gang i går, og jeg må si at den er helt fantastisk når man kun er to.

Jeg burde tatt søtpotetene på grillen sammen med kyllingen, for de tik litt tid for å bli ferdig. Men med en ventepølse først gikk dette helt utmerket.

Jeg hadde utenom kyllingen, søtpoteter i skiver som jeg tok skallet av, aubergine, litt paprika,  noen kokte poteter som jeg grillet , squash og salat.

Dette ble virkelig et kongemåltid.

#grilling #sommermat #Kylling #grønnsaker #Middagstips #Middag #morsmiddag #Mat #fra #bunnen #Hjemmelaget #glutenfri #melkefri

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *